top of page
![BRALOGOFacebook WHITE23.png](https://static.wixstatic.com/media/044772_e9cb7e757fc04cd3bb3c0b619777066b~mv2.png/v1/fill/w_150,h_66,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/BRALOGOFacebook%20WHITE23.png)
![](https://static.wixstatic.com/media/044772_ba088f732bcd4cd088e878151db840c6~mv2.jpg/v1/fill/w_637,h_425,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/044772_ba088f732bcd4cd088e878151db840c6~mv2.jpg)
![Untitled designhh_edited.jpg](https://static.wixstatic.com/media/044772_f45371059aec484c83c90db1b2456a4d~mv2.jpg/v1/fill/w_851,h_62,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/044772_f45371059aec484c83c90db1b2456a4d~mv2.jpg)
Algemene Vrae
1. Wat is 'n "best effort service"?
Beste-poging-lewering beskryf 'n netwerkdiens waarin die netwerk geen waarborg verskaf dat data gelewer word of dat aflewering aan enige kwaliteit van diens voldoen nie. In 'n beste-moeite-netwerk kry alle gebruikers beste-moeite diens.
2. Word my premie meer na die 12 maande?
Nee. Jou maandelikse paaiement sal na 12 maande dieselfde bly en dit word dan 'n maand-tot-maand-kontrak: so jy kan enige tyd kanselleer wat jy wil.
3. Gaan my internet aan wees tydens loadshedding?
Nee.
![](https://static.wixstatic.com/media/044772_ba088f732bcd4cd088e878151db840c6~mv2.jpg/v1/fill/w_637,h_425,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/044772_ba088f732bcd4cd088e878151db840c6~mv2.jpg)
bottom of page